10 Kasım 2010 Çarşamba

KORKUYORUM ANNE !!!

Korkuyorum Anne;
Yönetmen Reha Erdem’in beklenen filmi ‘Korkuyorum Anne’, sonunda gösterime girdi. Atlantik Film’in yapımcılığını üstlendiği ‘Korkuyorum Anne’, insanın doğası ve yaşam üzerine, herkesin kendisinden bir parça bulacağı samimi, sıcak bir film.
‘Korkuyorum Anne’, İstanbul’un, vapur sesleri ve martı çığlıklarıyla yankılanan sokaklarında ve evlerinde, çığlık çığlığa, omuz omuza, sırt sırta, dudak dudağa, el ele, yumruk yumruğa, göz göze, yanak yanağa yaşayan insanlarının hikayesi.
Geçtiğimiz yıl Antalya Altın Portakal Film Şenliği’nde En İyi Senaryo Ödülü’nü kazanan ‘Korkuyorum Anne’nin senaryosu Reha Erdem ve Nilüfer Güngörmüş’e ait. Film, bir önceki yıl ise ‘İnsan Nedir ki’ ismiyle yer aldığı Uluslararası İstanbul Film Festivali’nde FIPRESCI (Uluslararası Film Eleştirmenleri Derneği) Ödülü’nü almıştı.
Filmin Künyesi
Yönetmen: Reha Erdem,Senaryo: Nilüfer Güngörmüş, Reha Erdem,Görüntü Yönetmeni: Florent Herry,Kurgu: Nathalie Le Guay, Reha Erdem,Sanat Yönetmeni: Mehtap Ün Kanıbelli,Ses: Regis Leroux,Yapım,Sorumlusu: Evrim Saraçoğlu,Kostüm: Ayşe Pirinççioğlu,Yapımcı: Ömer Atay,Ortak Yapımcılar: Françoise Piraud, Sylvie Martin (Strapontin),Yapım: Atlantik Film,Dağıtım: Kenda Film
Oyuncular:
Ali Düşenkalkar, Işıl Yücesoy, Köksal Engür, Şenay Gürler, Arzu Bazman, Turgay Aydın, Aydoğan Oflu, Bülent Emin Yarar, Ozan Uygun, Esra Bezen Bilgin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder